Popularne posty

sobota, 20 grudnia 2014

Przyspieszenie porostu włosów

Wiele osób myśli ze jednak nie ma niczego takiego żeby włosy zaczęły szybciej rosnąć jedak jest wiele rzeczy i przykładów które możecie wybrać według tego co chcecie , niektóre z nich bedzie bardziej czasochłonne niektóre mniej wiec każdy myśle ze wybierze coś dla siebie:) testowałam każde z tym metod i każda dawała jakieś rezultaty :)
Wiec zapraszam dalej ❤️

1. Masarz skory głowy
Najlepiej gdyby było to robione jakimś produktem mam na myśli 
- pod prysznicem, starać sie delikatnie przez najlepiej 10 minut masować skore głowy 
-na suche wlosy olejkiem/maską na skore głowy nałożyć i masować delikatnymi ruchami zaczynając od skarpu głowy kierując sie ku dolnej części głowy .
2. Suplementy 
Chodzi mi tu o 
- tabletki np Ze skrzypu tylko szkoda ze na efekty trzeba czekać Za zwyczaj pół roku
-witaminy czyli owoce warzywa ogl zdrowe odżywianie sie:)
- picie duZej ilości wody (nie tylko poprawi sie kondycja włosów rownież i cery)
3. Olejowanie włosów 
Najlepiej kiedy bedą to przystosowane olejki do porostu włosów np. Olejek rycynowy czy lopianowy :)
4. Specjalne odzywki ,maski oraz szampony.
Są one na porost włosów :)
Szampon - polecam rewitax (znajdziemy go w aptece za około 20 zł)
Maska - Castor Oil ( znajdziemy go w sklepach internetowych ponieważ w Polsce chyba jeszcze go nawet nie ma, teraz jest dostępny nawet za 30 zł a kiedyś był Za 70 :) )
Odżywka - a bardziej serum to rownież bedzie z firmy rewitax i rownież w aptece lecz już nie cena 20 zł tylko 50:/
To są produkty które używałam po których nie tylko włosy rosną szybko ale i przestają wypadać i stają sie silniejsze i mocniejsze od nasady wlosow:)
5. Podcinanie wlosow co 2/3 miesiące 
Może i teraz fryzjerzy sie ze mną nie zgodzą no ale jednak, dla mnie obcinanie po 1 cm w miesiąc zupełnie mija sie z 
celem, to co nam urośnie w miesiąc ścinać jest naprawdę bezsensu.
Włosy rosną od głowy a nie od końcówek  wiec dla niektórych osób to nie ma znaczenia, no ale jednak ma.
Kiedy włosy są Zdrowsze na dole szybciej rosną na gorze i faktycznie tak jest, było robione wiele "testów" i jednak powiodło sie, dziewczynie której włosy normalnie rosło 1 cm na miesiąc po regularnym podcinaniu wlosow co dwa miesiące po 0,5 cm , zaczęły był grubsze Zdrowsze a co najważniejsze rosnąć 1,7 cm na miesiąc wiec jest niewielka poprawa no ale jest:)
6 . Picie drożdży 
Nie będę sie tutaj rozpisywała bo mam zamiar dodać następny post o tym w którym dokładnie powiem co i jak
 
Mam nadzieje , ze pomogłam co po niektórym osoba :)
Wszystkie metody próbowałam wiec jeśli macie więcej pytań dotyczących któregoś punktu to piszcie , chętnie sie rozpisze i wytłumaczę bardziej:)






4 komentarze:

  1. Bardzo przydatny post :)
    http://by-mickey.blogspot.com/2014/12/christmas-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog ogólnie bardzo mi się podoba, nie widać tych ściąg z netu [bez urazy]
    Masz naprawdę ciekawe pomysły i mam zamiar wypróbować nie jeden z nich.
    http://my-life-is-absurd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jakiś ściąg z neta? :)
      Nie, nie ściągam.
      Jestem włosomaniaczka, kocham Mówic/ pisac o włosach więc pisanie tego wszystkiego sprawia mi ogromną radość :)
      Więc to by nie mialo sensu jakbym sciagała :)
      pozdrawiam cie serdecznie :)

      Usuń