Popularne posty

piątek, 12 grudnia 2014

olejek rycynowy - sposób na długie i błyszczące włosy

HEJ:)
Tak na początek chciałabym napisać, że to mój pierwszy post na tym blogu:/
Chodzi o to że miałam no ale został "niechcąco/przypadkowo" usunięty .
No więc zaczynam od nowa.
To tylko tak na wstępie, a teraz przejdę już do rzeczy:)
Ogólnie to jestem włoso-maniaczką i ten blog będzie poświęcony własnie włosom .
A dzisiaj notka o olejku rycynowym .
Dosłownie złoty środek na WSZYSTKO, ale u mnie stosowany głównie na włosach.
Zacznijmy od tego że możemy go kupić w każdej aptece. Cena olejku waha się pomiędzy 4-10 zł w zależności od jego wielkości.
wygląda on mniej więcej tak ...
Fakt, jest to środek przeczyszczający na np. zaparcia więc nie stosujemy go w ramach pomocy z np. włosami doustnie .
Będzie to olejowanie ich:)
Dzisiaj skupie się wyłącznie na nakładaniu tego olejku na włosy.
Czyli tak jak już wspomniałam olejowanie.
Jest kilka sposobów:
1. Na skórę głowy
Ten sposób będzie głównie wspomagał porost nowych silnych i nierozdwojonych włosów a co najważniejsze przyśpieszy ich porost. Olejek możemy nałożyć na włosy wilgotne lub suche.
Ja jednak zawsze na suchych, następnie podgrzewamy go. Niech to nie będzie mikrofalówka ponieważ ona zabija ciepłem wszystkie witaminy z tego olejku. Możemy wlać wrzątek do kubka i przykryć to jakimś małym talerzykiem z olejkiem. Wrzątek roztopi olejek dzięki czemu cała aplikacja będzie lepiej wchłonięta we włosy i lepiej będzie się go nakładało.
Rozdzielamy włosy na małe części nabieramy olejek w ręce lub szczoteczką i wmasowujemy w skórę włosy pozostawiając na kilka godzin, zaleca się od 1 h - do najlepiej całą noc:)
2. Na całe włosy (mój sposób)
Robimy to samo co z tamtym sposobem czyli na początek podgrzewamy olejek i rozdzielamy włosy.
Olejek wmasowujemy z skórę głowy a potem pasmo po paśmie wcieramy w cale włosy i najlepiej potem delikatnie szerokim grzebieniem rozczesujemy je żeby olejek szybciej wchłonął w nasze włosy:)
3. na same końcówki 
Świetny sposób do rozdwojonych końcówek.:)
Ja najczęściej nakładam olejek na końcówki (jakieś 5 cm) i dokładnie wcieram i go rozmasowuje w moje włosy, nakładam na końcówki folie i tak chodzę jakąś godzinę przed myciem włosów , najlepiej zostawić na całą noc :)

Każdą metodę jaką podałam wyżej zakańczamy tak samo, czyli owijamy w coś nasze włosy żeby się nie ubrudzić od olejku, można worek , ręcznik, lub turban:) chodzimy od 1h - do najlepiej całą noc, po czym zmykamy olejek najpierw wodą taką troszeczkę powyżej letnie potem szamponem BEZ SYLIKONU, a potem Szampon dość zimną wodą żeby zamknąć łuski włosa i żeby się bardziej błyszczały no a potem ewentualnie jakaś maska czy coś, ale pamiętajcie że ostatnie spłukiwanie z włosów jakiegoś preparatu musi być bardziej taką zimną wodą:)
Mam nadzieje że pomogłam, gdyby ktoś miał jakieś pytania czy coś to piszcie w komentarzach:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz