Popularne posty

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Aktualna pielęgnacja włosów :)

Hej :) Dzisiaj uznałam że zrobie tzn napisze i dodam coś o co prosiło mnie kilka osób czyli o taką aktualną pielęgnacje włosów jesli chodzi o kosmetyki:)
Rozdziele to dla ułatwienie na sekcje , czyli zdjęcia . Będzie pokazane dokładnie co i po kolei używam :)
Taką pielęgnacje stosuję od jakiegoś miesiąca i jestem bardzo zadowolona:)
 Więc może najpierw szampony które używam , no to po kolei :)
1. szampon rewitax o ktorym wcześniej pisałam (szampon jest na porost włosów) zostawiam go 5 minut na skórze głowy i spłukuje :) (szampon kupiony w aptece za około 30 zł ) :)

Szampon nie jest tylko na porost włosów, ale wzmacnia cemulki , włosy sie mniej łamią i są przyjemne w dotyku.
Co najważniejsze produkt jest do włosów przetłuszczających i wypadających, wszystkie swoje zadania spełnia :)))

2. Drugi szampon jest z firmy joanna, jest on z olejkiem arganowym , czyli bardzo wspomagający włosy suche i nieprzyjemne w dotyku itd :)

Jest on bardzo duży tak jak widać na zdjęciu, (zakupiłam go u fryzjera za około 60 zł ) Miałam z tej samej serii odżywkę po myciu ale sie skończyła (była mniejsza od szamponu)
Używam go po szamponie z rewitaxu i również trzymam go na całej długości włosów przez około 3/4 minuty :)
Produkt ślicznie pachnie i jest to już moje drugie opakowanie szamponu.


3. To również szampon który używam na zmiane z szamponem (po wyżej) z joanny. Używam albo tego albo tamtego. Szampon jest z serii eveline również z olejkiem arganowym :))



Produkt nie obciąża włosów , jest według mnie dość profesionalnym produktem ponieważ jest on 8w1 czyli ma spełniać 8 czynności, a nie spełnia tylko dwóch czyli i tak dobrze.
Do tych dwóch należą :
- ma unosic włosy od nasady (zwiększać obiętość) z czego ja nie zauważyłam żadnej różnicy
-wydłużenie trwałości fryzury ( z czego ja róznież nie zauważyłam żadnej róznicy ) :)))
(kupiny przez internet około 20 zł)

 Teraz czas na maski :)
1.

Maski z tej samej serii co szampon powyżej, ładnie pachnie i jest tak naprawde taki sam jak szampon tylko że maska jak maska bardziej regeneruje włosy i wydaje mi sie że ma silniejszy zapach (jest śliczny)
i utrzymuje sie dłuzej na włosach :)
(kupiny przez internet razem z szamponem za około 40 zł )
                                               


Jest to balsam z olejkiem łopianowym którego używam przez użyciem 3 maski która bedzie poniżej tylko na skóre głowy i zostawiam razem z maską (poniżej) przez około 5/ 10 minut :)
Balsam pachnie ziółkami czy cos haha:)
Używam go głównie na porost włosów:)
Około 15 zł rossman :)







Maska Keratin czyli jak sama nazwa wskazuje Regeneruje głęboko włosy i jak dla mnie głęboko nawilża, z tego produktu jestem strasznie zadowolona starcza mi jedno takie pudełko na jakies 2 misiące, wiem ze jest dostępne w hebe ale ja kupiłam u fryzjera za 40 zł a w hebe jest za jakies 20 ponoć no więc połowa z tego, no i przepłaciłam haha:(
Bardzo ładnie pachnie i super sie po niej układają włosy juz mi sie kończy tzn została jakaś 1/4 i napewno kupie następne opakowanie i juz napewno w hebe:)

Używam na przemian z maską z eveline :)

Jak narazie to , to wszystko używam, to jest moja pielęgnacja włosów pod prysznicem a teraz co potem ... :)
 1.



Następny , już trzeci produkt z tej serii eveline 8w1 :)
To olejek do włosów również z olejkiem arganowym :)
pryskam sobie na ręce dwie pompki tego produktu i wcieram do włosów
Róznież zamawiana przez internet , cena tego olejku to jakies 40 zł :)
2.

To odżywka która pozostawia włosy do łatwego rozczesywania:)
I świetnie odżywia kolor włosów i bardzo ładnie pachnie
Około 20 zł (chyba znajdziecie w kazdym sklepie haha:) )
Jest od z dodatkiem olejku rycynowego czyli również wygładzenie i odżywaenie max :)





3.



Gdy włosy mam już prawie suche, dziele je na dwie częsci (nadal ich nie rozczesując , poniewaz wlosy mokre są bardziej urażone na uszkodzenie)
I wylewam sobie niewielką ilość preparatu na ręke i wcieram we włosy, tak robię i odydwoma częsciami włosów:)
Olejek jest olejkiem arganowym połączonym z innymi i dlatego ma przepiękny zapach (jakimis olejkami takimi do sie dodaje do pieczenia i wgl )
mozna go zakupic w aptece/naturze/hebe/rossman za około 25 zł :)




4.


Kiedy włosy mam juz prawie suche rozczesuje je od dołu kierując sie ku górze szczotką tangeer tezer albo kompaktowa :)
Ta co jest za obrazu kupiłam ją u fryzjera za dokładnie 39 zł a kompaktowa w douglass'ie za 50 zł :)
Najlepsza szczotka na swiecie <3



To na tyle z mojej pielegnacji włosów po kompieli, i teraz część dalsza czyli stylizacja ogólna, czyli u mnie codzienne prostowanie włosów;/ z natury włosy mam lekko falowane na końcówkach No więc prostuje konce i boki które tak samo mi sie falują ;/

Prostuje włosy prostownicą która nagrzewam do 240 stopni , ponieważ włosy sie o mniej bardziej niszczą kiedy przejedziemy po nich raz a szybko i z dużą temperaturą niż mała o 160 stopni naprzykład i kilka razy :)
                                                   


  To jest mój termoochronny jedwab którego używam przez                                                                    prostowaniem na całą długość włosów :)




I osobno daje go na końcówki żeby były bardziej chronione;)
Kupiłam go u fryzjera za 15 zł :) Jest bardzo wydajny :)


I teraz ostatnia część czyli jak po tym wszystkim wyglądają moje włosy czy jestem z nich zadowolona i jak sie układają :)

                                                                         
 Włosy wyglądają tak,jestem z tego mega zadowolona ale jednak chce miec te włosy dłuzsze i do pasa więc zobaczymy co bedzie dalej ale jak na dzisiaj sie super układają nie mam z nimi jakis problemów i są miękkie w dotyku :))))                                                                Włosy wyglądają tak,jestem z tego mega zadowolona ale                                                                   jednak  chce miec te włosy dłuzsze i do pasa więc zobaczymy                                                                   co    bedzie dalej ale jak na dzisiaj sie super układają nie                                                                            mam z    nimi jakis problemów i są super miękkie w dotyku                                                                                                           :))))











5 komentarzy: