Popularne posty

piątek, 2 stycznia 2015

DeBa – odżywka regenerująca

Od producenta:  Odżywkę do włosów DeBa Bio Vital wzbogacono o kompleks organicznych olejów z shea, olej arganowy i migdałowy, które mają działanie nawilżające. Bez silikonów.
Do wszystkich rodzajów włosów.


Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Sodium Lactate, Parfum, Lacid Acid, Argania Spinosa Kernel Oil, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Lilial, Citronellol, Hexyl Cinnamal.

W składzie znajdziemy: emolientyantystatykhumektant (utrzymuje wilgoć), masło sheaolej migdałowy,
sub. nawilżającazapachkwas mlekowy (nawilża), olej arganowy, konserwanty.


Warto przede wszystkim zwrócić uwagę na oleje:


Masło shea – olej roślinny pozyskiwany z nasion afrykańskiego drzewa z Vitellaria paradoxa (drzewo karite, shea). Nawilża, natłuszcza, odżywia włosy.  Chroni przed promieniowaniem UV.



Olej migdałowy – nawilża i natłuszcza włosy, zawiera wit. A, B1, B2, B6, D, E. Bardzo dobrze sprawdza się w pielęgnacji włosów matowych, suchych i zniszczonych. Dzięki niemu odzyskają witalność
i blask.

Olej arganowy – jest jednym z najdroższych i najbardziej pożądanych surowców kosmetycznych. Jest bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe (80%), głównie kwasy omega-6 i omega-9, zawiera dużą dawkę witaminy E.  Wzmacnia włosy, zmniejsza ich łamliwość, przeciwdziała rozdwajaniu się końcówek, intensywnie nabłyszcza.


************

Opakowanie: Mocne i poręczne. Z wygodnym dozownikiem.

Zapach: Kwiatowo-mydlany. Jak dla mnie trochę mdły, ale jest dość delikatny i raczej słabo wyczuwalny na włosach.

Konsystencja: Rzadka, ale dzięki temu odżywka jest lekka a jednocześnie treściwa:-)

Wydajność: Mimo rzadkiej konsystencji balsam jest bardzo wydajny.

Cena i dostępność: ok. 6zł/400ml. Do kupienia w Biedronce i przez Internet.


Efekty:

Na tą odżywkę natknęłam się pewnego razu będąc w  Biedronce. Ciekawe opakowanie zwróciło moją uwagę, a pojemność odżywki, jej skład i wyjątkowo niska cena skusiły mnie do zakupu. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się po tej odżywce cudów, choć miałam nadzieję, że moje włosy ja polubią – szczególnie ze względu na olej migdałowy, za którym moje włosy przepadają:-)

Jakież było moje zdziwienie, gdy po zastosowaniu tej odżywki moje włosy stały się wyjątkowo gładkie, idealnie nawilżone i błyszczące:-) Kosmetyk w żadnym wypadku nie obciążył moich włosów. Ponadto odżywka ułatwia rozczesywanie.


Podsumowując jest to dla moich włosów odżywka idealna:-) Jednak jej lekka formuła może okazać się niewystarczająco odżywcza dla włosów zniszczonych i suchych.

17 komentarzy:

  1. :) Bardzo fajnie blogujesz i piszesz na temat kosmetyków :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko, jak zawsze, to co z Biedronki jest najlepsze ;) No bo przynajmniej według mojej logiki. Ostatnio kupiłam tam świetny zestaw do wykopywania skamielin, które tak jak minerały kolekcjonuję. Oto mój blog o nich: http://mineralogiadlapoczatkujacych.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa notka :)
    obserwuję i pozdrawiam
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna recenzja :))
    z chęcią wypróbuję, szukam własnie jakiejś odżywki ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne porady będę tu częściej :)
    obserwuje i zapraszam http://ulotnedni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie hihi :)
      rowniez zajrzę do ciebie napewno :)

      Usuń
  6. Świetny i ciekawy wpis :) http://life-andstylee.blogspot.com/ Zapraszam do mnie :) Ps; Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na bloga, bardzo przydatne rzeczy :)
    obserwuje!

    http://justcallmetess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post :) Nominowałam cię do Libster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja dotychczasowa odżywka właśnie się kończy, chyba się skuszę na tą :)

    OdpowiedzUsuń